Followers

giovedì 24 dicembre 2009

23 Dicembre 2004



23 dicembre 2004 ....un giorno importante per me...

5 anni fa mi sono sposata con il mio marito.....speriamo che anche tra 50 saremo  insieme.....sono stati 5 anni belli....e con il nostro amore abbiamo passato tutto...insieme...che posso dire solo che l'ho amo e basta....
23 decembrie 2004 e o zi importanta pentru mine....
acum 5 ani m-am casatorit cu sotul meu....sper ca si peste 50 de ani sa fim tot impreuna...au fost 5 ani frumosi...si cu iubirea noastra am trecut totul impreuna.....ce pot sa mai spun...ca il iubesc si gata.....

2 commenti:

Ginette ha detto...

Multi ani inainte cu iubire si fericire !!!
Sarbatori fericite !!!

Sa va fie casa, casa
Cu bucate noi pe masa
Mos Craciun cu sacul plin,
Drumu'n viata cat mai lin,
Bogatie cata vreti,
Sanatate pentru toti,
Iar la anul care vine
Sa va fie si mai bine.
LA MULTI ANI !!

nicole c ha detto...

BUON ANIVERSARIO!!!!anche se in ritardo,spero che accetti i miei migliori auguri di una vita intera insieme a tuo marito felici e tanto..innamorati!!!

il mio banner:

Create your own banner at mybannermaker.com!