Followers

sabato 8 maggio 2010

AUGURI PER TUTTE LE MAMME.......LA multi ani, mami!



Sa am o mama ca tine inseamna mult pentru mine... Stiu ca intotdeauna va fi cineva care sa-mi arate ca ii pasa de mine, cineva care sa ma asculte fara sa ma judece aspru si care va dori mereu binele tuturor. Vei fi mereu cea la care ma voi intoace acasa cu drag si chiar daca nu voi reusi, gandurile mele de apreciere si dragoste vor ajunge mereu la tine. La multi ani!



Prima data cand am deschis ochii, te-am vazut pe tine MAMA. Acum ca m-ai crescut sunt fericita ca mi-ai dat viata si vreau sa iti multumesc! Te iubesc si iti urez un sincer La multi ani!

 Cand ma uit inapoi in trecut incep sa ma intreb... Oare ti-am multumit vreodata pentru tot ceea ce ai facut pentru mine? Pentru toate clipele cand ai fost alaturi de mine
Orice altceva este nesigur in aceasta lume, mai putin dragostea de mama. Pentru aceasta, iti sunt recunoscator mama!

6 commenti:

Nadji ha detto...

De jolis bouquets.
Bonne fête à toutes les mamans du monde.
A bientôt.

maria mihalache ha detto...

La multi ani!
Sa-ti traiasca mama, sa fie sanatoasa, sa te bucuri multi ani de-acum inainte de dragostea ce ti-o poarte.

maria elena ha detto...

La multi ani mamei, bucurii, sanatate si o viata linistita!

Flavia ha detto...

Augurissimi anche a te!!

alialexa2006 ha detto...

grazie....auguri a tutte le mamme...
la multi ani tuturor mamelor din lume.....multumesc pentru urari....o zi buna

Novelinadelorto ha detto...

Sa iti traiasca mama si la multi ani si din partea mea...:-P...1 forte abbraccio strittoloso e buon inizio settimana

il mio banner:

Create your own banner at mybannermaker.com!